lördag 3 november 2012

What's up?

Med min inbyggda klocka? Den är ju helt skruvad. Jag blir alltid så där konstigt energifylld på kvällarna. Just nu skulle jag kunna få massa praktiskt gjort, gyma, läsa min monolog, söka jobb, gå på stan eller skriva en bok. Men eftersom det är sent på kvällen så går ju inte de riktigt. Så jag går alltid och lägger mig med tanken att jag ska gå upp tidigt och få massa skit gjort för att sen vakna som en Zoombi! Jag piggnar till si så där runt tre tiden på dagen, får några slängar gjorda blir seg igen vid åtta för att återfå min energi nu. What is wrong with me?
Nåja någon dag ska jag väl få ordning på'tt. Har varit en sväng på stan idag, de har börjat pynta inför jul vilket är ganska så mysigt. Ska det vara kallt och jäkligt kan det lika gärna pyntas julmysigt. Sen fick det bli gymmet igen. Sen så har vi bara chillat här hemma.
Imorgon vet jag inte vad som står på dagordningen, det får visa sig.

Har förövrigt kommit på att jag behöver en Ipad, någon som vill sälja en billigt till mig? Skulle vara så himmla praktiskt att ladda ner pjäser och liknande på så man slipper skriva ut eller köpa boken.

Go'natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar