fredag 9 november 2012

Dag 9. Mina mål

Mina mål, ja det finns ju ganska många sådana. Sätter upp mål för mig själv hela tiden men jag ska se om jag kan skriva ner några.

  • Nå min målvikt och hålla den. Att finna en bra balans i livet när det kommer till hälsa och kost. 
  • Ta körkort, en dag ska jag sitta bakom ratten så de så.
  • Bo i London, har varit en dröm sen länga och en dag ska det bli så.
  • Komma någon vart med teater, få stå på scen igen.
  • Hitta ett jobb som jag älskar och att gå till jobbet med glädje varje dag. Att inte känna hur ens själ dör varje gång man går dit.
  • Att resa till olika platser i världen, att vidga mina vyer.
  • Att göra något för att bidra till ett bättre samhälle. Vill hitta min sak att slåss för, det finns så mycket som är fel i världen och jag vet inte var jag ska börja ännu.
  • Skriva en bok, har länge velat göra det.
  • Lära mig fler språk.
  • Hitta flera underbar människor som kan förgylla mitt liv. Att hitta den där speciella personen att dela mitt liv med.
  • Finna ett fysisk och psykiskt välmående och att älska mig själv.
Det där är några av mina mål i livet, men jag lever med mottot att man alltid ska hitta nya och att livet aldrig ska bli tråkigt och stilla stående. Så länge jag andas finns det tid för drömma och idéer.

Mitt främsta mål i livet är att bli lycklig och att känna mig tillfreds med tillvaron. Att kunna kolla tillbaka på mitt liv på ålderns höst och inte ångra något. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar