måndag 19 november 2012

Dag 19. Dagsrutiner

Jag har väl inte så mycket till dagsrutin, det skulle jag inte påstå i vart fall.
Hittills så har dagarna sett ut som så;

Dra mig i sängen länge.
Äta frukost (som varierar efter humör) och druckit en stor kopp kaffe, oftast framför ett avsnitt av Schulmans show.
Sen efter några timmar har jag pallrat mig iväg till gymmet, kanske strosat en sväng på stan.
Gått hem och hängt med Henea och Mick.
Gått till teatern om det var måndag eller onsdag.
Käka middag.
Sitta uppe och lura tills det blev dags att sova.

Nu när jag har fått jobb blir det ju lite annorlunda.

Upp tidigt och käka frulle för att orka en hel dag.
Bussen till jobbet.
Lunch.
Mer jobb.
Buss hem.
Orka med gymmet.
Skola om det är en sådan kväll.
Middag.
Duscha.
Sova.

Spännande va? Dagarna ser väldigt olika ut för det mesta och jag skriver ju det på bloggen men i det stora hela är väl strukturen som sådan.

Nu har jag duschat och käkat Indiskt take out. Sjukt gott och välbehövligt att rå om sig själv när man känner sig lite stressad och vilsen.
Nu ska jag sova, är helt galet trött.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar