lördag 17 november 2012

Dag 17. För-nackdelar med mig

En sådan där typisk jobb intervju fråga, Tycker det är så svårt att svara på bägge utan att hamna i ett dåligt ljus. Nu ska jag se om jag summera dem på ett personligt nivå.

Fördelar med mig;
Jag oftast en väldigt glad och positiv människa. Jag är bra på att lyssna och ge råd. Jag är snäll och omtänksam. Jag är bra på att jobba och är väldigt anpassningsbar. Jag är realistisk och ganska stark (psykiskt) som person. Jag är skämtsam och har bra humor. Jag har lätt för att inse mina misstag och är inte rädd för att erkänna dem.

Nackdelar med mig;
Jag blir sällan arg eller ledsen men jag har hyfsat lätt att bli irriterad. Kan rasa över små saker för att sen inse att det inte var så farlig. Jag har jätte svårt att bli hånad, typ om man säger något fel och folk skrattar och gör narr av mig då blir jag sur. Kan vara jätte paranoid och tro att folk tycker illa om mig. Är dålig på att dela med mig av mina känslor. Tröttnar lätt på olika saker och blir fruktansvärt rastlös i omgångar.

Det där får duga ;) Nu ska jag dra ut och träffa en av tjejerna från jobbintervjuen. Hon frågade igår om jag ville gå ut med henne och hennes kompisar igår. Det lät ju som en trevlig idé men nu har jag fått lite kalla fötter. Jag har inte någon större lust men nu är det ju lite sent för att dra sig ur. Nå ja kan ju bli trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar