onsdag 28 november 2012

Dag 28. 10 saker som ni kanske inte visste om mig


  1. Jag sover nästan alltid med strumpor (Hatar att frysa om fötterna)
  2. Jag lider av svåra tvångstankar emellan åt
  3. Jag kunde inte uttala ordet gymnasium tills jag var typ fjorton år
  4. Jag har brutit armen (samma arm) två gånger
  5. Jag har ett ärr under ögat och ett under hakat
  6. Jag har en tendens att prata för mig själv
  7. Lekte med barbie tills jag var tretton (Något som jag skämdes över och gjorde i smyg med min kusin)
  8. Jag kan sjukt lätt bli spelberoende av diverse spel och bara måste bli bäst på'tt (typ farmville)
  9. Hade en minigris när jag var liten som hete Bruno
  10. Hade varken sett Star wars eller Titanic förrens i år
Så något som var chockerande?? hehe nåja där har ni det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar