torsdag 22 november 2012

Dag 22. Min favorit plats

En plats jag alltid saknar när jag lämnar Eskilstuna är ett litet ställe som heter Café Syliva. Alla kottar från Tuna vet vad det är för ställe. När jag längtar mig bort och börja dag drömma mig hem sitter jag oftast där med ett glasvin i handen i goda vänners sällskap.
På eftermiddagen är det ett ljuvligt litet café/ resturange. Sen på kvällen spelas det musik och myllrar av olika folk. Det är ett så underbart alternativt ställe, det är människor av alla de slag där som umgås och mår gott. Jag har spenderat så många ovärdeliga kvällar där. Det började på gymnasiet när vi gick dit efter skolan och sen så har det förblivit en mötes plats. Nu i sommras var jag där rekord många gånger.




Mys ställe!!! Som jag längtar till mitt lilla jullov, då jävlar ska det Sylvia hängas!

Ps. Jag vet om att jag är tråkig som inte uppdaterar ordentligt, bara dessa dagens frågor. Jag har varit så jävla trött i veckan och haft fullt upp. Imorgon har vi bara halv dag på jobbet så då kommer jag blogga mer utförligt om veckan. Bear with me! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar