torsdag 15 november 2012

En dag på stan

Idag har varit en betydligt lugnare dag än igår och jag har i ärlighetens namn inte gjort mycket.
Jag drog en sväng till gymmet och sen har jag gått på stan.
Lyckades tappa bort mig i en extremt stor galleria och tog fel dörr ut. Hamnade på någon gatumarknad av något slag och höll på att halka på resterna av en fisk (ugh).
Jag fick två till julklappar köpa och nu har jag bara de svåra presenterna kvar. Det är så många jag inte har en aning om vad jag ska ge dem.
Jag har känt mig lite låg idag. Det blir så ibland, kan ju inte vara på topp varje dag. Det är ju lite av en farlig kombo att gå på stan samtidigt som man är lite nere. Man vill ju gärna munrara upp sig själv om man säger så.
Gick in på Debenhams och hamna på parfym avdelningen. Det dofta helt underbart, jag älskar parfymer! Min har tagit slut sen långt tillbaka så nu när jag såg julrean på parfymer så kunde jag inte låta bli.



Den lila är Britneys Spears parfym, jag har haft den rosa tidigare och jag absolut älskade den. Så nu provar jag denna som också doftar ljuvligt. Det är helt klart den bästa kändis parfym jag haft. De doftar fantastiskt och verkar mycket dyrare än vad de är. Awesome jobb Brittan! Den andra är en favorit som jag haft sen gymnasiet  Fick den när jag fyllde 17 år tror jag av min bror som fått tipset från fina Anna. Jag blev frälst och har inte kunnat leva utan den sen dess. Varje gång den tar slut och det tar ett tag innan jag köper en ny slåss jag på nytt av hur gott den doftar. Jag har fått massor av komplimanger när jag haft båda två och rekommenderar dem varmt.

Så det blev dagens tips ;) Nu ska jag återvända till mitt te och mina äppelbitar som jag myser med nu. Sitter och kollar på Schulmans Show igen, gamla repriser är lite smått besatt av skiten!


Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar