tisdag 13 november 2012

Nya händelser

Nu sitter jag och dricker min morgon kaffe och njuter som vanligt av att inte behöva stressa. För imorgon blir det andra bullar.
Jag blev kontaktade igår från något företag som jobbar med Hps support. Jag fick göra ett test på min dataskils, kunde seriöst inte en enda fråga men jag gissade hej vilt och det gick tydligen bra. För imorgon så har jag en jobb intervju med dem. Det ligger en bit utanför stan så jag får åka buss men pendla har jag ju gjort förr. Ska vara där klockan elva imorgon så det blir att ta sig upp lite tidigare än vad jag är van vid. Får jag jobbet så kommer jag att sitta i supporten för deras svenska och norska avdelning.
Det är inte ett sälj jobb förövrigt utan bara ett för att hjälpa olika företag om det uppstår problem. jag kommer få en utbildning på området och det känns oerhört skönt.
Så nu håller jag tummarna på att jag har ett jobb inom en snar framtid :)

Idag så måste jag jobba med att förbereda inför intervjun imorgon. Fick ett långt mail på saker som kommer dyka upp, och så fick jag veta att jag skulle vara smart klädd. Puls att jag måste jobba med min monolog till morgon dagens lektion också. Sen så får man ju inte glömma att det är Mexican Thuysday idag och det är min matdag så det blir till att laga middag också.

Fullt ös med andra ord, men först ska jag dra till gymmet :)

Tur att det finns kaffe dagar som denna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar