måndag 19 november 2012

Trött

Har haft min första introduktions dag idag. Det var väl så kul som det kan bli. Det här är ett jobb, ett jobb är bra! Det är mitt mantra för att jag inte ska bryta ihop över att det är ett skit jobb med skit timmar som tar en timma att ta sig till och från.

Snart ska jag ha teater. Henea och Mick ska ut och käka sen med några av Micks kompisar så jag blir ensam när jag kommer hem. Jag har redan bestämt mig för att beställa hem indisk mat till mig själv, gött mig lite och tycka lite synd om mig själv hehe.

Det blir nog bra men det är ju alltid jobbigt i början. Det enda stora pluset med ett jobb är ju pengar! Har massa planer för vad jag ska köpa för mina extra pengar. Mobil, Ipad och en bättre kamera står på önskelistan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar