onsdag 14 november 2012

God morgon!


Solen håller på att gå upp över ett sömnigt Dublin. Jag är upp sen snart två timmar tillbaka. Klocka  är tio i nio och jag ska snart ge mig iväg mot bussen. Den går bara en gång i timman (segt!) och jag kan inte missa den som går tio så det är bara att traska i god tid. 

Är så klart en aning nervös. Det är en ganska omfattande intervju med många olika moment och tester, skit läskigt men det kan ju inte bli värre än att jag inte får jobbet. Har bara varit på två tidigare jobb intervjuer varav jag fått bägge de jobben. Men jag förväntar mig faktiskt inte att få det här jobbet, det är ju inte snabbmat eller Coop kassan vi snackar nu utan massa data istället. 



Skulle ju vara "smart" klädd så det här var det bästa jag kunde fixa fram, bör väl duga. Ne nog med bloggandet dax att bege sig. 

Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar