onsdag 7 november 2012

Valvakan

Sitter fortfarande och tittar på valvakan men jag börjar känna av ögonen nu. Dags att sova kanske, men det är ju så spännande. Jag har verkligen ingen aning om hur det här kommer sluta. Jag blir helt nervös och detta är ju inte ens mitt val, ändå så känns det ju så viktigt!


Sitter och käkar alldeles för mycket choklad och lyxar med Diet coke. Som ni kanske ser så invigde jag mina pennor och mitt block. Kära president Obama fick bli motiv  Jag är ingen konstnär direkt, ritar i stil med en elvaåring men jag tycker det är fruktansvärt kul att rita. Jag kan sitta i timmar och det är väldigt avkopplande att göra det. 

Nu ska jag försöka slita mig från tvn men det är så många stater som ännu inte går att avgöra vem det kommer gå till ännu. Det här är ännu bägges val. Får vänta tills jag vaknar för att få reda på vem som tog hem det. Och det spelar väl ingen roll egentligen... Snälla låt det inte vara Mitt Romney bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar