söndag 11 november 2012

Dag 11. Ställe jag vill vara på just nu

Jag lider av någon konstig åkomma där jag ständigt längtar någon annanstans. När jag är hemma i Eskilstuna så längtar jag bort, när jag är iväg på äventyr så längtar jag efter Eskilstuna. Det är lite så som det sägs, man vill ha det man inte har.

Men just nu så är jag nog där jag vill vara just nu. Jag bor på Irland och håller på med teater. Det är precis vad jag vill göra just nu. Jag strävar efter att inte vilja vara någon annanstans än där jag befinner mig för stunden. Det är att slösa bort tid att längta bort hela tiden istället för att njuta av den platsen man är på förtillfället.

Så där jag är nu är där jag vill vara just nu :)

Sen så skulle jag väl inte säga nej till att få resa någonstans varmt ett tag. Jag skulle inte ha något emot att ligga på en strand med en drink i handen i goda vänners sällskap om man säger så ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar