torsdag 1 november 2012

En liten lista

Nu ska jag dra mig iväg till gymmet och göra lite nytta. Har ännu inte hört något från det där jobbet och det gör mig lite ledsen. Jag vill verkligen ha ett jobb nu, eller vill och vill men jag känner att jag måste.

Idag är det för övrigt första november och jag har varit här en månad. Jag tänkte liva upp bloggen lite med en lista. En punkt som jag ska svara på för varje dag. Det gör att jag har något att skriva även de dagarna jag inte haft så mycket för mig. Tänkte att det kunde bli kul. Det här kommer inte bli en sån där super seriös grej. Jag tänker inte skriva självklara saker på en del av punkterna. Alla vet ju att jag älskar min familj och det är ju självklart att jag hatar krig i världen osv men det här kommer inte bli en politiskt korrekt lista för det tycker jag är tråkigt. Det blir i ställer svar som folk kanske inte visste om mig. Även mina närmaste kanske inte vet allt om mig eftersom det inte kommit på tal så därför göra jag den här listan lite busig istället ;)

Dag 1.Berätta om mig själv
Dag 2. Min passion
Dag 3. Jag har fobi för
Dag 4. Vilken musik jag lyssnar på
Dag 5. Förebild
Dag 6. Favoritmat
Dag 7. Åsikter om alkohol
Dag 8. Vad jag tycker om bloggar
Dag 9. Mina mål
Dag 10. Vilken sorts killar jag faller för
Dag 11. Ställe jag vill vara på just nu
Dag 12. Min första kyss
Dag 13. Något/någon jag saknar
Dag 14. Något som får mig att le
Dag 15. Mina rädslor 
Dag 16. Jag är beroende av
Dag 17. För-nackdelar med mig 
Dag 18. Min syn på döden
Dag 19. Dagsrutiner
Dag 20. En bild på mig som liten och ett favorit minne
Dag 21. Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 22. Min favorit plats
Dag 23. Min första kärlek
Dag 24. Mina föräldrar
Dag 25. Mina kompisar
Dag 26. En tv-serie jag älskar
Dag 27. Favorit årstider
Dag 28. 10 saker som ni kanske inte visste om mig
Dag 29. Mitt framtida bröllop
Dag 30. Hur jag vill att mitt liv ska se ut om 10 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar