lördag 24 november 2012

Dag 23. Min första kärlek

Dag 23 typ, igår var ingen dag för bloggande. Orkade bara inte. Så det får bli två dags frågor idag istället för att inte hamna efter. 

Min första kärlek.
Han hette Pierre, jag var fyra han var fem. Vi brukade leka i sandlådan. Han fick mig alltid och skratta och jag tyckte han var söt. Han bodde på andra gården, det var en hel värld som skilde oss åt, men ibland så kom han och lekte på min gård. Han brukade göra roliga grimaser och röster och var gårdens clown. Sen började han på sexårs och jag blev kvar på gården. Sen så såg jag honom inte mkt mer,  Jag flyttade och började på en annan skola än han. Tänkte inte mycket mer på det efter åt men jag minns att jag var väldigt förtjust i honom. 

Nu sitter jag och är små seg. Tror jag håller på att bli förkyld, både Henea och Mick har varit eller är förkylda så det vore ju inte så konstigt om jag åker dit. Jag brukar också ofta bli sjuk i början på nått och nu har jag ju precis börjat jobba. 
Idag vet jag inte vad planen är men något ska jag väl få gjort :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar