onsdag 21 november 2012

Dag 21. Hit vill jag åka innan jag dör

Sov så fruktansvärt dåligt i natt. Jag låg inte sömnlös eller så men jag drömde oerhört mycket och det var så verkligt att jag inte riktigt visste om jag sov eller var vaken. Jag var lagom trött när klockan ringde, men det har gått förvånadsvärt bra att ta sig upp dessa dagar. Det bevisar bara vad jag trodde, att jag inte behöver så mycket sömn som jag tillåtit mig att få nu när jag varit ledig. 
Vi har fortfarande introduktions dagar på jobbet och det känns varken bu eller bä. Jag är ganska likgiltig infört helt ärligt, jag har ett jobb och det är jag ju glad för.
Nu ska jag hoppa in i duschen för snart är det teater och efteråt ska vi gå ut och ta några öl. Jag kan ju inte vara ute så sent men så länge jag är i säng vid tolv är det ju inga problem. 

Nu dagens fråga. Finns ju massor av platser och jag vet inte hur jag ska hinna med alla. Jag vill besöka alla världsdelar under min livstid, det är ett måste nästan ska bara fixa cash.

Men för att svara på frågan;
The Wizarding world of Harry Potter i Orlando, USA. 

Som  ett stort fan av Harry potter som barn och även nu om jag ska vara ärlig så skulle det här vara en dröm som slog in. Att få gå i dessa magiska världar vore underbart. Som att bli barn på nytt och få uppleva det där man bara drömde om när man var elva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar