tisdag 27 november 2012

Dag 27. Favorit årstider

Jag gillar alla årstider.
Eller ja, så länge det inte är vinter, höst eller vår ;)
Sommaren är underbar! Jag älskar den och allt den för med sig (förutom kryp, vem gillar kryp liksom?). Jag vaknar till liv på sommaren. Får en sådan livslust och glädje som legat och sovit under den mörka halvan av året. Jag älskar sommaren så förtvivlat mycket att jag knapp kan njuta av den när den väl är här för att jag då vet att vi har vintern framför oss. 


Dagarna här borta flyger förbi och i mitt huvud så snurrar massor av tankar. Jag vet inte vad jag får ut av dem men varje gång jag tycks komma närmare ett svara så tappar jag bort det lika fort. Nåja snart dags att ta tag i saker. Det är ju snart nytt år och då kan jag ju börja från ny kula, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar