fredag 16 november 2012

Cpl/Hp

Jag har fått jobb.
Det ringde från jobbet jag sökte idag. Jag hade fått det, till min överraskning  Jag trodde att jag failade på IT testet men det hade tydligen gått bra. 
Så efter att jag frågade lite om arbetstider och ledigt över jul så valde jag att ta jobbet. 
Det blir att pendla en halv timma dit och sen hem igen varje dag och det är ju lite segt. Men det är fasta tider och regelbundna dagar. Lönen är också helt okej i jämförelse med service jobben. Det kommer heller inte att komma i vägen för teatern på kvällarna. 
Det blir telefon jobb och det är något helt nytt från vad jag har gjort tidigare. Det blir nog en jätte bra erfarenhet. Ska bli spännande att se om jag passar för den här typen av arbete.
Börjar på måndag med introduktion och att skriva på kontrakt antar jag. 
Det känns ju skönt att ha ett jobb samtidigt som jag känner mig lite nervös för jag vet inte helt om det här kommer vara för mig. Men det är ju värt ett försök i alla fall och så länge det inte krockar med skolan och mitt jullov så är det ju ett plus. :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar