lördag 10 november 2012

Dag 10. Vilken sorts killar jag faller för


Those stupid, funny looking, messy hair, absolutely gorgeous charming british boys.

Okej, Jag är tjejen som säger att jag inte har en typ, och det har jag egentligen inte. jag är en person som faller för personlighet. Jag kollar sällan på någon och bara måste ha denna för att han är så sjukt snygg. Däremot kan jag väldigt lätt falla för någons personlighet, det går på två röda.

Men om jag skulle få välja och vraka så vet jag att jag har en viss typ som alltid har gjort mig svag, min akkiles häl så att säga. De där charmiga jävlarna till britter, som på något sätt alltid lyckas sätta mig i trans och jag blir helt svag i bena. Oftast om de är duktiga på att agera också, då är det som att det pirar lite extra i maggropen. De är i stort sätt utan undantag brunetter också, gärna en hårfrisyr av det ruffsigare slaget. 



Okej ElWood är inte britt men han passar mallen en dock. Plus Hallo! mega crush på honom när jag var fjorton, skämtar inte jag var helt bestämd att jag skulle bli framtida Mrs Elijah Wood.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar