söndag 11 november 2012

Nattuggla

Lördag har lidit mot sitt slut och dagen har varit ganska så slow. Vaknade till ett tomt hus i morse och funderade på att själv dra på äventyr. Dock var det kallt och grått ute så jag stanna inne. Städade och fixa och avnjöt en lång frukost. 
Sen trilla de in en efter en. Nu på kvällen har vi ätit super god pizza och kollat på en något skum film vid namn Pi (som matte talet 3,14). Henea var tvungen att gå och lägga sig på grund av en envis huvudvärk, stackarna vet hur det är.
Så nu sitter jag och funderar på att gå och lägga mig, det vore ju inte en minut för tidigt. Mick sitter och kollar på fotboll och det gör mig bara mer sömnig. 

Imorgon ska vi på konsert, Passion Pit spelar. Har inte en susning om vilka de är men det blir nog skoj. Vi har fått gratis biljetter av en vän som heter Carl, han jobbar för Heineken och det är deras event. Men innan ska jag nog lyckas ta mig till gymmet och ta en promenad eller nått. 

1 kommentar:

  1. du anar inte hur avis jag är på passion pit!!!! ha det så himla himla bra!!!!

    SvaraRadera