söndag 4 november 2012

Helgen

Här kommer bilder från gårdagen. Vi gick till en riktigt bra ute ställe för att dansa. Det var en dj som spelad och det var mycket folk och riktigt god stämning. Vi gick hem runt tre tiden men det var fortfarande fullt ös när vi gick. Åt den godaste pizza slice i mitt liv, tunbotten med massa ost just what I love. Sen gick vi hem och sov gott till lunch tid idag. 

Hehe vi tog denna som en pik till Bond filmernas produkt placering av Heineken, Vi tippar på att detta är nästa Bondskurk!








Idag har vi suttit framför tvn igen. Jag och Mick tog oss igenom de tre första Star Wars filmerna, det som släpptes först. Jag hade aldrig sett dem tidigare så jag ser det som en prestation att lyckas med det idag. Nu har jag och Henea beställt mat och vi sitter och kollar på The killing, söndagsmys på högnivå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar