fredag 12 oktober 2012

Ute på äventyr

Idag så gjorde jag som jag hade blivit tillsagd och tog mig till byn Ranelagh. Det var en uppfriskande promenad som ledde till att strosa längs kanalen. Jag älskar att bo i en stad med tillgång till vatten, så som åar, kanaler och sjöar m.m det gör staden mer levande och får den att kännas mer frisk. Skulle nog inte kunna tänka mig att bo i en stad som inte hade någon typ av vatten. Idag var det betydligt finare väder också vilket jag tackar och bockar för. Det var riktigt behagligt ute och inga lager med kläder behövdes, räckte gott och väl med jackan bara. Här nedan är lite av ett galleri av bilder från dagen.





Kom iväg sent idag så jag hann inte förbi Heneas jobb då hon redan hann sluta. Men det får bli en annan dag. Nu ska jag samla krafter lite för ikväll hoppas vi på utgång då alla är lediga imorgon, jippy!

Tänkte även tipsa om ett jätte bra och enkelt fotoredigeringsprogram. Pixlr heter det och var väldigt kul att leka med. Använde det igår då jag höll på med den nya headern till min bloggdesign  Vad tycker ni om den förresten? Tyckte den blev helt okej, lite höstigare och mer lämplig nu än den vita och lila.

Nu ska jag kolla på big bang theory ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar