onsdag 31 oktober 2012

Tisdag

Idag har jag som sagt möjligtvis fått ett jobb erbjudande. Jag väntar på svar om jag har fått en intervju eller inte men det känns spännande.

Sen gick jag ut en snabbis, jag tog mig till gymmet som ligger typ 2 minuter här ifrån och joinade. Det känns skit bra och hon jag pratade med var hur trevlig som helst. Hon skämtade på om hur bra det var att gymmet var uppdelat så man kunde slippa töntar som står och flexar sina muskler. Precis vad jag tänkte med inte ville säga. Gymmet är i en gammal byggnad och har massa olika rum för olika övningar. Det finns även en pool vilket jag dog lite över, självklar finns även bastu och jacuzzi, oroligt nice.
Jag ska dit imorgon på en typ av utvärdering, lite vad jag vill få ut av min träning och vad de kan erbjuda och föreslå att jag borde göra. Ska kolla upp massa procent och annat så det blir ju intressant har aldrig gjort det förut. Jag har riktigt bra vibbar av det här gymmet plus att det ligger så otroligt nära, det blir nog underbart det! Jag är jätte pepp!

Sen har vi som vanligt ätit mexikanskt i huset. Det är ju mexican tuesday så det är ju ett måste, det var lika gott som alltid.


Sen har vi druckit te och kollat på massa avsnitt av The killing, den där amerikanska deckare serien med Joel Kinneman i. Den är väl från början dansk tror jag men amerikanare älskar ju att göra sina egna versioner av saker o ting. Den är väldigt bra i alla fall och vi har kolla på säkert sju avsnitt nu ikväll, den känns väldigt skandinavisk enligt mig. Inte alls så amerikansk inte likt Csi, Criminal minds, Ncis eller någon av de andra serierna som går i USA  Kul att se Kinnaman i en annan typ av roll också har ju bara sätt honom i snabba Cash förut. 

Nu ska jag sova för imorgon måste jag pallra mig upp lite tidigare, ska till gymmet klockan 12.10 för den där utvärderingen. :)

Ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar