torsdag 18 oktober 2012

The Picture Of Dorian Gray

Så nu har jag varit och fönster shoppat. Det finns ju så mycket underbara butiker här jag vet inte hur det ska gå för mitt konto. Urban outfiters, Forever 21, Top shop m.m. allt som faller mig i smaken men inte i plånboken. Det är inte direkt några lågpris ställen som typ HM. Jag var dock duktig och köpte inget med mig hem.
Var även inne och kolla en del på bebiskläder och jag tror min livmoder började tjuta eller nått. Jag vill ha en bebis, hehe eller egentligen inte men det finns ju så mycket söta kläder och skor.

Sen gick jag till The Abbey Theater och skaffade äntligen biljetter till The Picture of Dorian Gray. Oscar Wilde skrev den och det här är en version av Neil Bartlett. Micks kompis Emmett är med i den så det var viktigt för honom att se den och jag går ju mer än gärna på teater!
Så nästa torsdag klockan halv åtta sitter vi i salongen och väntar på föreställningen, jag ser framemot det massor :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar