måndag 22 oktober 2012

Monday

Har varit ganska händelselös. Har fixat med massa sånt där viktigt igen, blandanat stående överföring till Mick. Alltså hyra och el och sånt där tråkigt, detta fick mig att verkligen komma igång med cv:t igen, kan ju inte bli av med massa pengar utan att få in pengar också. Har varit här i tre veckor och jag har verkligen varit på latsidan när det kommer till jobb. Har haft så mycket annat för mig men som sagt nu är det dags.

Så det har jag fixat med och så har jag fortsatt kolla efter monologer, fler och bättre versioner.

Jag var ju på stan i lördags. Det blev en riktig shopping dag, jag får sådana ryck ibland då jag älskar att köpa kläder. Sen lika fort försvinner det. Men det finns så mycket fint i alla butiker här!

Så efter en tur till Topshop och Urban outfiters så kom jag därifrån med en helt ny outfit.


En mysig outfit som är perfekt till hösten. "kostym" byxorna och tröjan är från Topshop och hatten är från Urban outfiters. Jag köpte den efter att jag från så många håll har fått höra att jag passar i hatt, så ett litet plommonstop kändes helt perfekt. 

Snart är det teater som gäller, jag är som alltid lite så där konstigt pirrig inför det. Jag gillar´t då blir det aldrig vant och tråkigt. 

1 kommentar: