torsdag 25 oktober 2012

I'm back

Efter en dags vila från bloggen ;) hehe kändes lite ovant nu när jag har bloggat nästan två gånger dagligen. Igår fanns ingen inspiration att blogga. Dagen var händelselös förutom teateern på kvällen, vi gjorde gruppövningar och det kändes ganska så tjatigt. Nästa måndag är det a bank holliday så ingen teater, så nu har jag en vecka ledigt.
Nu har jag precis ätit en underbar lunch bestående av pumpa soppa som Henea gjorde igår, Halloween till ära ;)

Ikväll ska vi gå på teater och det ser jag fram emot massor! Vi ska klä upp oss och känna oss lite tjusiga för en kväll :)

Jag jobbar förövrigt på bokrecensionen på Fifty shades of grey, läste klart den för någon dag sen. Så den kommer dyka upp här någon gång i en snar framtid, så håll ögonen öppna.

Nu ska jag gå ut och få lite frisk luft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar