tisdag 30 oktober 2012

Adeco

Adeco hörde precis av sig angående om ett jobb erbjudande och det känns riktigt bra. Det är det typiska teleservice jobbet som så många andra svenskar blir erbjudna här men det känns som nått i rätt riktintigt  Måndag till fredag jobb, tidig morgon till eftermiddag skulle jag tro så det skulle inte krocka med min kvällskurs och det är precis vad jag behöver.
Det bästa är att det inte är några helger som jag skulle jobba och jag skulle inte kunna bli in ringde  Jag har aldrig haft ett jobb med ett stadigt schema utan några oväntade otrevliga överraskningar  Jag har ju bara haft jobb där jag har gått med en tickande bomb i fickan. Min jävla mobil som kunde ringa när som helst och be en komma in och jobba. Jag skulle verkligen tycka det var trevligt att ha ett jobb med stadiga tider och med ordentlig rutin. Det skulle inte vara ett säljar jobb utan ett support jobb och det tror jag skulle vara bra. Det skulle vara företag som ringde med problem med deras datorer och beställa in saker så det tror jag skulle passa perfekt.
Nu väntar jag på information angående tider och lön och sånt och sen ska jag läsa det och se om det skulle passa. Det känns som att det går åt rätt riktning nu, me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar