fredag 19 oktober 2012

TGIF

Fast egentligen så spelar dagarna ingen roll. När man inte har ett jobb så är varje dag bara en ny dag, fredag eller inte liksom.

Kom precis ut ur en varm dusch, finns det något bättre för kropp och själ än en riktigt ångande varm dusch? Tror inte de va.


Enda nackdelen är att jag har så tjockt långt hår som tar en evighet att bli torrt. 
Var det någon som sa Ilandsproblem?

Igår så hade jag skypedejt med två fina damer. Först med Channette och sen Madde! Så himla mysigt att höra deras röst igen och få se dem. En stund med Madde i vart fall för sen ville hennes Internet inte riktigt längre så då fick det bara bli röst samtal men det funkar ju de med! 
Var så fräck så att jag printade dem ;)



Söta tjejer och Madde har en sån förmåga att få ett sånt sug i blicken. haha 
Ne nu ska jag blåsa håret och så får vi se om det blir en vända på stan igen. Jag borde söka jobb, men arrrgh det är så tråkigt!


1 kommentar:

  1. haha, din lilla luring! skypedejt snart igen hoppas jag (och då kan vi hålla tummarna för att mitt internet är på vår sida)

    SvaraRadera