onsdag 3 oktober 2012

Still alive

Idag har jag och Henea haft en heldag. Hon har varit ledig och visat mig runt. Stan är stor och väldigt skärmande  men jag lär mig den förhoppningsvis. Vi fixade nycklar till mig och skulle också fixa säng och id nummer. Men det blev inte riktigt så då vi inte hitta någon bra säng affär så det får bli en tripp till Ikea istället. Id nummer ska jag fixa imorgon då Henea är ledig igen.
Resten av dagen har vi bara tagit det lugnt och kollat på massa serier.

Imorgon har jag min andra lektion och det ska bli spännande och även lite nervöst. Man vet ju aldrig vad vi kan tänkas göra.
Jag ser framemot att komma in i livet här. Jag hatar att känna mig nervös och ny på allt. Den första tiden är ju alltid jobbig oavsett vart man är eller vad man gör. Dock så trivs jag bra i mitt boende med mina roomies och det är alltid en trygghet.

Här är lite bilder på stället som jag tog när jag var här för min audition. De är inte helt up to date då det har skett en del ändringar.

Takterrass

Kök

Vardagsrum, men vi har ingen tv längre och nya soffor

Från dörren, man ser även ingången till badrummet.

Det är fortfarande lite i renoveringsfasen, Jag har ett stort behov av små saker. Inredningsprylar  värmeljus och kuddar allt för att öka mysfaktorn som jag älskar. Mitt rum är på väg i rätt riktning men jag har fortfarande en del att fixa. Så bilder på det kommer senare. Takterrassen är i anknytning till mitt rum vilket är ganska så nice.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar