måndag 29 oktober 2012

Pumpor

Nu ikväll har vi haft Ron och Greg över på några öl. Det var himla trevligt, det är ju bank holliday imorgon så nästan alla är lediga så vi bestämde oss för att gå ut. Det var hur mycket folk som helst ute! De flesta var utklädda vilket var väldigt roligt och intressnat, speciellt att försöka gissa vilka alla var.
Vi gick först till en pub jag inte kommer ihåg namnet på och sen till ett ställe som heter Ri ra och det är ett ute ställe. Sjukt mycket folk ute som sagt, man fick slå sig framåt men trevligt var det i alla fall.

Nu ska jag sova men först visa resultatet av mina karvade pumpor. Det blev helt okej och jag klappar mig själv på axeln och känner mig nöjd :)


Jag kallar dem för Tragedi och Komedi, teatern till ära så motivet var lätt valt ;)

Vill även tacka Channette för en trevlig skype stund! Det gör vi om snart igen tycker jag!

Go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar