tisdag 16 oktober 2012

Kaffe

Idag har varit en sån där hopplös dag. Har inte fått något vettigt gjort än (noter än!). Kom upp vid elva med massa planer i huvudet. Gick ner och åt frukost och märkte att kaffet var slut, och ungefär där någonstans slogs hela min dag i spillror hehe. Okej så farligt kanske det inte var men jag har ju nämnt det så många gånger förut, jag funkar inte utan kaffe, nej, no , niet!
Så efter som jag har behövt vakna på naturligt sett idag så har det inte gått så bra. Henea har varit ledig från jobbet och då kan man ju tycka att vi borde ta vara på dagen tillsammans och det har vi gjort framför tvn. Henea börja kolla och jag sögs helt djävligt in i det. Sen har jag haft väldigt svårt att komma i från soffan.
Vi pallra oss i alla fall ut senare och köpt matvaror för ikväll och kaffe!!
Vi köpte ingridienser till enchiladas för det är Mexican Tuesday!! Den är en ny tradition vi startade förra veckan and we're sticking with it ;)
Med hem kom även godis i form av gelgodis till Henny och Choklad till mig, awesome.


Kolla vilken underbar bild, detta är allt jag behöver för att må bra ;) 

Sen var min plan att skriva klart mitt cv och hitta monologer till imorgon men Henea den jävelen satte på fler avsnitt av Doctor who och då kunde jag inte annat än att joina henne igen. Doctor Who är nått jag aldrig kollat på förut men något som jag har förälskat mig i lite här borta. 


Otroligt märklig show men väldigt underhållande. Så nu ska jag återvända till ytterligare ett avsnitt innan jag försöker ta mig samman och göra nytta. Jag jobbar bäst kvällstid en då, eller jag intalar mig själv det i alla fall. 

Förövrigt så var det över en vecka sen jag skypa med någon och det vill jag ändra på. Någon som vill boka en skypdejt med mig snart?

Ne nu ropar Doctor Who igen, gotta go.

2 kommentarer:

  1. jag jag jag! är dessutom ledig hela hela veckan så ba säg till när var hur. oki? :):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Whi, låter toppen typ imorgon! Eller på fredag!!!

      Radera