lördag 13 oktober 2012

God natt

Nu är klockan halv fyra på morgonen och jag ger upp. Dags att sova, det har varit en underbart mysig fredag. Det blev ingen utgång denna gång heller hehe. Men det är helt förståeligt när de andra har varit uppe sen halv sex imorse mens en annan har legat och latat sig. Imorgon ska vi kolla in en marknad och jag tror nog vi får en mysig lite utflykt. Ska även kolla om jag kan skaffa ett gymkort trots att jag inte har ett fungerade bankkonto ännu, men jag tror att jag kan fixa första betalningen kontant. 

Kvällen har bestått av indiskmat som var stark!! Sen så kom Peter och Jorge över och resten av kvällen har spenderats i gott sällskap och med Jorge som dj. Han är riktigt duktig och det blev många bra låtar och mix av musik som spelade. Jag är nöjd men ack så trött nu, imorgon är en ny dag nu signar jag ut ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar