tisdag 9 oktober 2012

Seg

Jag är alltid så himla seg startad på mina lediga dagar. Jag är ingen morgonmänniska men skulle gärna vara det. En sån där som hoppar upp klockan åtta på morgonen, är utan för dörren runt nio och hinner med en hel massa under ens 24 timmar. Men jag drar mig gärna länge och väl i sängen. Väl uppe tar jag en lång frukost, drar mig med min kaffe i timmar innan jag tar mig i kragen och går utanför dörren. Det är något som verkligen måste ändras.

Nu ska jag försöka ta mig ut och handla matvaror då kylskåpet ekar tomt. Sen ska jag ta mig till gymmet och kolla in deras erbjudanden, vill gärna få student rabatt men har ännu inte fått något studentkort. Borde även fixa bankkonto men är inte helt hundra vilken bank jag ska ha ännu. Har i alla fall fått mitt pps nummer så det öppnar ju en del dörrar.

Sen måste jag ägna en stor del av kvällen till att läsa Shakespeare. Men först ut i den kyliga höst luften och få lite gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar