torsdag 1 mars 2012

Mys torsdag

Dagen har spenderas i Mick och Heneas sällskap. Lika trevligt som alltid. Vi gick till Café norr där jag själv aldrig varit tidigare. Fantastisk atmosfär och mat, ett ställe jag absolut kommer besöka igen. Såg även att de söker extra personal så det blir nog att pallra sig dit och lämna Cv. Vore skit kul att få jobba på café och ha den erfarenheten på cv;t till England. Vi pratade och planerade inför framtida Dublin resa. I början på April hoppas vi komma iväg. Imorgon åker Mick tillbaka till Oslo och på tisdag far Henea så nu ser jag inte dem på ett tag. Ledsamt men det har varit otroligt mysigt att ha dem här. Nästa gång blir Dublin helt enkelt och det blir nog toppen.

Imorgon väntar övningskörning med bror. Ser verkligen fram emot det, tycker det är roligare bakom ratten för varje gång. Sen hoppas jag också få min bärbara dator inlämnad på lagning. Den är ganska så jätte förstörd och jag har trott att det inte är någon ide att lämna in den. Så ikväll säger mamma att hon har koll på var kvittot är och på den visare det säg att jag har totalgaranti i tre år. Alltså kan jag få en helt ny i det fall att den inte går att laga hur underbart som helst. Mammor är jäkligt bra att ha ibland, speciellt att hålla koll på grejer.

Imorgon blir bättre uppdatering med bilder. Har varit lite off i några dagar men är snart på banan igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar