söndag 11 mars 2012

Grattis

Grattis kära Anna! 
På 26års dagen

Fina Anna och jag, Bilden har jag tjuvat från Annas blogg och den är från igår.
Idag har jag övningskört i min bil och visst går det framåt men jag sticker inte under stol med att jag tycker det är svårt. Det där jävla dragläget gör mig galen. Som det är nu kan jag inte tänka mig själv ute ur industri området där det känns det tryggt och bra. Nu med en bil till hands ska vi försöka köra varje dag eller så ofta som möjligt. Jag hoppas verkligen det släpper snart och blir lättare.  

Nu på kvällen satt jag och mamma och kollade på miljon jakten och mycket riktigt var det "mitt" avsnitt idag. Såg mig och Cassandra skymta förbi flera gånger vilket var barnsligt kul att se. Det var kul att se hur de hade klippt ihop allt när man visste vilka tabbar som egentligen hade skett. 

Imorgon väntar ett läkarbesök och sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Jag hoppas verkligen på fint väder och gärna en sol som värmer inte bara lyser.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar