fredag 9 mars 2012

Big news

Jag har blivit med bil :)

Bil innan körkort är ju typ som barn innan giftermål så helt enligt det nya moderna samhället med andra ord. Det här kommer förhoppningsvis snabba på mitt körkort betydligt då jag och min bror har tillgång till en bil hela tiden. Tills jag har fått körkort står den på min brors parkering och han har full tillgång till den när han behöver en bil, så den kommer ju till användning.

Det är en Audi 80 årgång 1990 om det nu säger någon något. Den är äldre än mig men jag kallar den ändå för min bebis något som gör min bror galen. 5000 :- kostade den och jag är helt förbluffad att jag kunde få en så bra bil till det priset.

Här är min lilla skönhet, vi är oeniga om vad den har för färg. Själv säger jag mörk lila.


Ser så fram emot nästa gång vi ska ut och köra. Visst är den fin!! :)) Men jag tycker nog att den behöver ett namn, Kan ju inte fortsätta kalla den för bebis. Förslag någon? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar