söndag 4 mars 2012

Söndag kväll

Igår gick som sagt färden till huvudstaden igen. Det var en härligt solig men frisk dag och ypperligt trevlig. Rullade in på Stockholm C straxt efter klockan ett där Henea och Madde väntade på mig. Sen gick vi gata upp och gata ner. Vi lunchade på ett mysigt Café och med en väl behövlig coffinkick styrde vi stegen mot gamla staden.

Fina tjejer
Stockholm är så otroligt vacker i solsken, så att gå längst gamla stan var oerhört trevligt. Sen tog vi ytterligare en take away kaffe och satte oss vid vattnet. Väl på plats kan vi väl erkänna att kaffet slog lite slint och vi började diskutera hur man på bästa sätt uttalar Japanska namn. Vi kom fram till att man bör vara förstoppad för att få bäst resultat.

 

Senare möte vi upp Mathilda som även hon var på äventyr i stor staden. Det blev ytterligare några kaffekoppar och sen styrde vi resan hem till E-tuna så vi vara hemma strax innan mello festivalen :) Det var mycket trevligt och jag önskar så att jag kunde hänga med brudarna oftare om det inte var så att dessa bodde så långt bort.


Idag har jag och mamma varit på stan. Det var så fint väder så vi bestämde oss för att traska ner. Väl där kikade jag lite på bokrean men det slutade med att jag köpt 4 pocket till original pris. Sen träffade jag Anna som var hemma från Uppsala. Vi tog en kaffe och tog igen lite som hänt sen sist. 


Annio
På kvällen har bror och hans flickvän Anna varit över på middag och så har vi ju firat vovven Jackson som blir hela tre år idag ;) Imorgon väntar teori plugg och träning, håller alla tummar på att det är fint väder också.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar