måndag 26 mars 2012

Städa

Idag har varit en nyttighets dag. Har stor städat rummet, damma, damsuga och skrubba. Sen har jag betalat räkningar och varit ute med hunden en timma. Rensade även i mina låder med kläder och gjorde mig av med en del. Det är många plagg som jag har haft länge och tänkt att jag säkert vill ha dem sen. En del i förhoppning att jag ska bli tillräckligt smal. Men om jag nu går ner i vikt är jag säker på att jag kommer vilja unna mig nya kläder i sånt fall. Så det var skönt att säga hej då till gammalt.

Imorgon ska jag träna men vet inte om jag ska ut och springa eller ner till gymmet. Det är helt underbart ute så man borde kanske ta vara på det. Dofterna nu gör mig så lycklig, jag älskar vårens och sommarens dofter.

Nu ska jag fortsätta vara duktig och plugga teori. Men först en kopp té :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar