tisdag 20 mars 2012

upptagna dagar

Ännu en gång har det fått gått några dagar sen jag sist uppdaterade. Inte bra, Jag skyller på att min kamera har gått sönder. Det är inte lika kul att uppdatera utan bilder. Jag tycker själv det är mycket roligare att läsa andras bloggar när det har bilder. Minnes kortet till kameran har låst sig, jätte konstigt men helt plötsligt stod det bara Låst kort när jag satte in det i kameran. Depp på det, blir ytterligare en grej jag måste leta fram garantin på och lämna in.

I lördags bjöds det på teater. Jag, Channette och Martin gick och såg Claes Erikssons en mans show. Det var riktigt roligt, han kör gammal hederlig svensk komik. Han ligger ju bakom manuset till det mesta Galenskaparna satte upp bland annat Roy och Rogers mack som säkert många kommer ihåg. Galenskaparna ligger mig varmt om hjärtat och vi satte upp flertalet av deras sketcher på gymnasiet.


Efter föreställningen sa vi hej då till Martin och fortsatte till Sylvia där vi senare fick sällskap av Emma. Där satt vi och drack vin till klockan 1 tror jag. 

Söndagen bjöd på fika med teater brudarna. Helt otroligt att vi fick ihop nästan hela original gänget. Jessica är ju i Schweiz så hon uteblev. Vi klappar oss själva på axeln att vi lyckas hålla ihop 2 år efter studenten. Trots att vi alla flyttat till allt från Stockholm, Oslo till Egypten och Australien under perioder. Synd bara att vi inte kan ses oftare. 

Hel fina gänget samlat, bilden har jag stulit från Petra som också står bakom kameran här.

Igår trotsade jag och Heidi stormen och gav oss ut på promenad. Det var trevligt sällskap med desto mindre trevligt väder. Vi har i alla fall inte haft någon snö i Eskilstuna vilket tydligen har drabbat alla andra och det tackar jag moder natur för. Me don't like snö!

Idag väntar storstädning av rummet och teoriplugg, wieeuuh. Imorgon ska jag övningsköra igen och Chrille har gett mig i läxa att plugga vägmärken och högerregel. Så det är bara att lyda. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar