fredag 16 mars 2012

Off and on

Har varit ganska så off den här veckan. Har inte mått så bra, var och tog ytligare prover i måndags och hoppas verkligen jag får svar på dem imorgon. Det vore ju skönt om det var något som skulle behandlas så jag kan bli bättre snabbare. Ryggen har också varit besvärlig och jag känner att det är något som behöver knäckas till. Har tid hos en duktig rygg-snubbe imorgon. Klockan nio känns lite tidigt men det får det absolut vara värt om det hjälper. Ryggvärken sucks!

Igår drog jag ner på grappa och tog en after work (Trots att jag är workless) med min kära mor och hennes vän Jeanette som varit borta i Thailand i 11 veckor! Hon var så brun och fin. Vi hade jätte trevligt och tog igen och drack gott om vin och öl. Var redan lagom rund under fötterna när jag träffade Channette och Cassandra som även de var på en After wrok. Jag hoppade på deras gäng (alla från transcom och så jag).

Vaknade lagom seg idag och hoppas för allt jag är värd att jag inte gjore bort mig igår. Det visar sig när jag träffa tjejerna på söndag. Idag övningskörde jag med min bror igen och den här gången gick det riktigt bra. De två senaste gångerna var tuffa men det verkar ha släppt en aning nu. Det dalar hela tiden mellan hopp och förtvivlan men efter idag känns det som att det kan gå vägen.

Ne nu borde jag sova, jag som ska upp. Bloggandet ska absolut bli bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar