söndag 4 mars 2012

Happy B-day American boy

                                                            
Höll ju på att glömma!
Min kära underbara Fabian blir ju 21 år idag,
Hipp hipp hurra

Jag och Fabian har känt varandra sen vi var sju år gamla och gick i ettan tillsammans. Tänk att vi firar 14 år som vänner!

Let's walk down memory lane

Grönalund och jag tror vi är 13 år. Anna är häxan, Fabian lie mannen och måste jag ens på peka att jag är spöke
Fjorton år gamla, en bild från högstadiet
Jag fyller femton och vi ska ännu en gång ge oss på att platta Fabian affro
Konfirmationslägret 2006

Tidsfördriv på stan
I en vildsint tango på nyårsafton i Oslo
Förra helgen på ett Café i Stockholm. Vågar jag påstå att våran bästa tid är nu? ;)

Grattis kära vän, ser fram emot 14 år till i bilder med dig. It's gonna be one hell of a ride. 
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar