söndag 25 mars 2012

Sunday

Den har varit relativt händelselös. Jag och Mamma tog en promenad i solen ut till Vilsta vilket var ljuvligt. Väl där åt vi lunch och jag åt nog den äckligaste kyckling pajen i mitt liv. Blä kändes som att de hade tagit resterna av en grillad kyckling med skinn och allt och tryckt i den. 

Senare möte Chrille upp oss och vi skjutsade hem mamma och vi fortsatte för att övningsköra. Det tåls att upprepa att det går bättre och bättre för varje gång. Det kanske går det här med. Gud vad lycklig jag kommer bli den dagen jag tar körkort. Just nu känns det ju lite avlägset. 

Imorgon väntar en tid hos ryggdoktorn igen. Inte förrens klockan tre så jag hoppas jag ska pallra mig ner i så god tid att jag hinner lämna in kameran på lagning först. Om jag hinner sen vill jag gå på fem passet på Friskis. Det är mitt favorit pass med massa bra musik och roliga övningar. 

Är det bara jag som inte riktigt har lyckats ställa om mig en timma? Tycker inte klockan borde vara så mycket som den är. Jag är ju inte trött än på länge. Nåja jag kommer väl i kap tiden så smånig om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar