onsdag 29 februari 2012

Sol

Det är härligt vårväder idag. Det gillas massor! Sitter och njuter med en kopp kaffe just nu. Idag pallra jag mig upp klockan kvart i åtta. Otroligt ovanligt tidigt för att vara mig. Hade läkare tid klockan kvart över nio. Kollade upp ett födelsemärke som det inte var något fel med och tog lite prover. Har inte känt mig 100% på ett tag så mamma insistera på att jag skulle kolla upp lite värden. Så de norpa lite av mitt blod och skulle ringa om det var något. Så om mobilen bara håller käft så är allt super, men jag misstänker att det kan vara järnbrist som inte är allt för ovanligt.

Efter det luncha jag och mamma på stan efter att ha kollat bokrean lite och kollat lite på HM. Sen drog jag iväg till friskis och körde en timma på gymmet. Nu är jag trött och vill inte göra något mer vettigt idag. Blir kanske att plugga trafik men i övrig tänker jag bara chilla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar