söndag 11 mars 2012

Midnight blogger

Hur kommer det sig att jag är i stort sätt en sengångare om dagarna men mitt i natten är jag über pigg?? Någon som har svar?

Kvällen har spenderats hos Chrille och Anna. Anna blir 26år imorgon så vi firade henne. Anna hade varit så jäkla duktig och gjort otroligt god hembakad pizza och tårta till efterrätt. Efter det dukades det upp med godis och vin framför Mellofestivalen där vi hejade hel vilt.

Jag och Anna var eniga om att Loreen var bäst men att Danny skulle bli en stark motståndare ( Vi och hela Sverige typ). Jag tyckte Dannys nummer var bra men hans låt var inte bättre, texten imponerade inte på mig direkt (I'm feeling great, I'm feeling awesome, you are amazing. Nja känns som något en 14 åring kan skriva). Sen så är den ruskigt lik Swedish house maffia men framträdandet och Dannys röst är ju bra.

Men det blev ju så att Loreen vann i alla fall. Danny hade säkert gjort bra i från sig han med och jag tyckte synd om honom, snacka om att han såg ut som en slagen man när resultatet kom. Men jag står fast vid att Loreens låt var bäst och hoppas verkligen på ett Eurovision 2013 i globen.


Fantastisk låt och så vackert framträdande, jag får rysningar. 

Det var jätte mysigt att bli överbjudna till Chrille och Anna och jag hoppas att Anna blev glad över presenterna.
Det kändes även som att jag fick presenter. Anna hade rensat sin garderob och sa att de var fritt fram att kolla bland två stora papp kassar med kläder. Hon brukar göra det då och då och jag blir lika glad och tacksam varje gång.

Tack snälla Anna!

Imorgon (hmm senare idag) väntar första övningskörningen i min fina bil. Det ska bli häftigt att åka runt i något som är helt och hållet mitt.

God natt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar