lördag 3 mars 2012

På väg igen

Idag går färden ännu en gång till Stockholm. Planen var väl först att fira Fabian då denna blir 21 imorgon men eftersom ingen hört av sig med planer antar jag att det ligger lite på is. Jag åker upp nu för att träffa Madde min forna sambo från Oslo. Hon har varit i huvudstaden på konsert så nu passar vi på att ses. Sen åker hon tillbaka till Oslo och då vet man ju inte när man ser henne igen.

Dock tror jag bara det blir en dags visit. Hoppas vara hemma igen lagom till melodifestivalen. Må låta tråkigt men jag har så förbannat ont i ryggen och känner mig allmänt låg. Nästa vecka får verkligen bli en fokusera på mig själv veckan. Bara fokus på teori plugg och träning. Det är nyttigt med såna veckor, att inte hela tiden låta sitt liv styras av vänners äventyr utan känna sig trygg i att bara vara ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar