onsdag 21 mars 2012

Sol!

Idag har varit helt underbart väder ute. Helt lagom varmt och solen som sken, inga kalla vindar. En riktig försmak på sommaren.

Idag blev jag väck i ottan (kl 08:00) av huliganen Heidi som var promenad sugen. Kl 11 mötes vi upp och promenerade sen runt stan i över två timmar. Alltid lika trevligt. Dock var jag rysligt trött resten av dagen.

Hann med ett samtal med Henea innan jag slumrade till på soffan. Vi bokade resan till Dublin som vi planerat för. Den 2:a April går färden från Skavsta till Dublin, ska bli skit häftigt har aldrig varit där förut. Vi ska bo hos Mick tror jag och få en exklusiv visning av fina Irland från några irländare själva. Blir nog toppen, har dock inte bokat in någon hem resa men det lär bli den 7:de eller 8:de. Kan ju inte vara ifrån stan allt för länge då jag håller på och övningskör som bäst. Fem dagar blir nog bra, jag måste verkligen fixa kameran tills dess så jag kan föreviga det.

Ikväll är det ännu en gång teoriböckerna som pockar på mig. Men fortfarande, usch vad tråkigt det är att plugga. Jag lyckades spåra lite ikväll också. I och med det fina vädret kunde jag inte låta bli att kolla på klänningar. Jag älskar klänningar på sommaren, det finns inget bättre än att bara kunna dra på sig en klänning och sen gå utanför dörren och omfamna solskenet.


Some off them are just to die for. De kommer från Forever21, HM och Rutstore. Snygga och prisvärda kläder, får se om jag klickar hem några. Ett annat måste är ju att fixa Bikini till badsäsongen. Ingen grej jag älskar att göra men det är ett måste. Prova bikinis är ju en pina men om man vill bli fin så. 

Ne nu ropar böckerna på mig igen. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar