torsdag 29 mars 2012

Meh!?

Vart är det fina vädret. Det är kallt,blåsigt och regn och det gillas inte alls. Jag är jätte beroende av väder och blir skit deppig så fort det är mulet och grått.

Jag och mamma trotsade vädret ändå och gick ut med Vovven. Jag hade hoppas på en behaglig promenad men det blev det inte alls då det var riktigt kallt och ruggigt.


På vägen tittade vi in hos Morfar som bjöd på Kaffe. 



Dessa små söta påskhäxor sitter i Morfars lampa året om, på så sätt slipper han pynta årstids mäsigt. Just nu passar de ju dock utmärkt. På andra sidan skymtar en tomte.

Nu är vi hemma igen och diskuterar mat men kommer inte fram till något. Jag känner mig rastlös. Jag och Chrille skulle egentligen övningsköra idag men det blev inte så då han kände sig hängig. Vi ska ta det imorgon istället. Men jag har gått hela dagen och väntat på det sen ringde jag honom och vi bestämde att skjuta upp det. Så nu har jag inget att göra vilket är lite tråkigt. Ne jag får ta och hitt på nått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar