söndag 13 januari 2013

Sunday yet again

Det är söndag och jag har varit här en vecka efter jullovet. Det har varit en bra bakis dag idag. Idag har deppen släppt en aning och jag har haft en "Jag tänker inte hoppa ur pyjamasen och gå ut-dag".

Igår var vi ute på kvällen, väldigt välbehövligt om någon frågar mig. Henea och jag möte upp Janine ute och vi lyckades ta oss igenom tre olika ställen. När vi sen gick hem var jag belåten och trött.

Idag sova jag länge vilket var underbart skönt. Med en mild huvudvärk gick jag i vart fall upp och jag och Henea har mest hängt i soffan hela dagen. Jag har fått lite tvätt gjort, röjt lite i rummet och jag och Henea tog oss an både vardagsrum och kök för en stunden sen så vi har inte bara latat oss. Dock har jag inte gått utanför dörren men det skiter jag i. Jag har mått bra idag och det gillar jag. Vi beställde till och med hem mat så vi skulle kunna undvika att gå till affären.

Nu är Henea och Mick på familjemiddag så jag sitter och glor lite på tv. Jag undviker kraftigt att ta itu med teater läxan, det är illa men jag har ingen inspiration. Men det går inte att undvika föralltid måste få något gjort idag tills morgon dagens lektion.

Det blev inga bra bilder från kvällen däremot så var jag tvungen att ta kort på en automat på toaletten  Nu var jag ju smått påverkad men jag fann det oerhört underhållande att denna fanns inne på damernas.


Jag fattar att man kan behöva tamponger akut men en minivibrator?? hahah Snacka om att känna sig desperat om inte lyckas få någon på krocken och går hem med en sådan istället. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar