onsdag 2 januari 2013

Nyårsafton

Nyårsafton i måndags var helt underbar. Vi började med underbar tre rätters al'a Peter. Förätten var hummerstuvning följt av oxfile med hasselbacks potatis och till efterrätt åt vi gino med vaniljglass. Gudomligt gott var det och riktigt lyxigt. Middagen avnjöts i sällskap med mamma, Peppe, Chrille, Anna och morfar precis som det ska :)
Sen bar det av till Channette för att ringa in det nya året. Klockan tolv stod jag på hennes ballkong med Emma och henne och firade det nya året. Det var så himmla skönt och bra val att inte gå ner på stan, vädret var kasst och man brukar ändå tappa bort varandra där nere. Efter tolv slaget så dök en massa människor upp hemma hos Channette och det blev fullt ös ända till klockan sex på morgonen då jag valde att gå hem. En mycket lyckad kväll och nyårsafton med andra ord. Den perfekta starten på detta nya år.














Det var många bilder som tyvärr hamnade på kameran istället för minneskortet och då jag inte har en sladd får jag inte in dem i datorn :(  Men men jag får lista ut det en annan gång. Nu ska jag springa ner på stan var jag ska luncha med Channette. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar