fredag 11 januari 2013

Katthus

Jag och Henea har visat att vi är svenskar idag och byggt ihop ett katthus åt Julius.


Den ska stå på takterrassen och det kommer bli fin fint. Rena lyxkåken. 

Annars så har jag lämnat fler Cv:n. Suttit i telefon med Conor angående teater historian, vi har kommit en bit det känns skönt. Sen ringde jag min kära mor och snackade lite och passade på att få ett recept av Peter. Lagade det till middag och sen har dagen inte varit mer spännande än så.

Jag har hemlängtan, det var längesen och så konstigt så här kort efter att jag nyss varit hemma. Kanske därför, kanske för att det ligger så färskt i minnet. Förlåt om inläggen blir deppiga nu men bare with me, när man är nere finns det ju ingen annan väg än upp så det vänder nog snart.

Om 20 dagar kommer fröken Madde Loos hit! Jag längtar, det ska bli underbart!! whiiioo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar