lördag 19 januari 2013

God morgon!

Lördagsmorgon och skillnad från alla andra mornar är att det är folk i huset när jag vaknar. Oftast ekar det tomt.

Igår var något av det värsta vädermässigt som jag har varit med om här på Irland. Det blåste och regnade och ett tag gick det över i snö. Det var längesen jag frös så mycket. Jag åkte ju ut till Dundrum i alla fall och spenderade dagen där ut. Sökte jobb och gick och kolla i lite på olika saker.

Var hemma igen vid sju tiden. Efter ett tag kom resten av gänget hem de hade varit på familjemiddag igen. Vi satte oss och kolla på film. Det blev The gaurd mycket roligt film som utspelar sig på Irland. Sen blev det slutet av Pulp fiction som gick på tv även om jag inte var något stort fan av den första gången direkt.

Nu  har jag varit uppe en dryg timma och det är väl dags att få något gjort. Ska nog faktisk dra till gymmet det första jag gör. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Jag ska väl hitta på något med David och Oscar så det blir nog himla trevligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar